Qistina Arlya
Date : Saturday, March 10, 2012
Time : 10:42 AM
Title : Cuti yang sangat Busy -.-



Assalamualaikum and Selamat Sejahtera :)
Korang , korang dapat cuti tak masa cuti sekolah nii ? Dapat ? Dapat ? Dapatkann ?
Okay , semestinyalah . Saya tak cuti -.- . Saya cuti 2 hari je . Hari Ahad . Sepatutnya 9 hari macam korang :< . Memeylah , bengkel teknik menjawab UPSR lah . Nak dapat 5A mestilah wajib datang , yelah . Siapa yang tak nak 5A kannn ? Okay , saya nak pengsann dah nii . Nak rasa mati pun ada . Takpelah , dapat ilmu kann ? Homework pun banyak sangat . Sini lah korang , ajar aku buat . Alang-alang tu jawapan sekali , aku bayar . Haha , melebih tuu . Tak boleh laa , buat sendiri . Kfine , ramai sangat nak sangat facebook baru aku . Berapa kali aku nak cakap ntah , aku takkan bagi kan ? Kalau aku kenal korang , sah sah aku add korang sekali . Like page aku sudahlah . Siapa yang jumpa facebook aku tahniah :p . I will write my result in this exam month 1 . Saya gementar sangatt . Doakan saya korangg ! Bhaha , macam marah pula . Okaylah , sesiapa yang merajuk sangat nak facebook aku tu , nanti aku bagi . Kalau ada masa aku post la :p . Saya tak nak bagi sebab memenuhkan notifications aku . Then , ada cheatinglah , benda mengarutlah . Tag-tag gambarlah , kalau muka aku takpelah jugak . Tapi , ni friends tagging yang merepek korang tag-tag tu kan ? Korang marah-marah comment-comment kat situ tak puas hati nak pilih itulah inilah . Nak aku block je semua yang terlibat tuu . Bahagia hidup akuu . Then , sesiapa yang tanya lagu blog aku ni . Macam ketinggalan zaman je , bhahah . Jangan marahh , yelah lagu lama tuu . Okay , nama lagu blog aku ialah :
One Direction - What makes you beautiful .

Banyak lagi lagu kat youtube tu kan ? Lebih baik ambil lagu lain daripada lagu blog aku -__- .
Klah , I'm in Mexico now . Sekarang pagi nii , korang semua tengah tidur . Bhahaha , klah aku kat sini morning . Korang kat Malaysia , Goodnight ;)



  • Profile

  • Hi , I'm Qistina Arlya and I just loooove being AWESOME
    Follow | Dashboard




  • Contest




  • &BestfriendAreForever:-

  • Mᴜǫʀɪᴢ Sʜᴀʜ
    Nᴜʀ Aᴅʀɪᴀɴᴀ
    Dᴀɴɪᴀʟ Uᴢᴀɪʀ
    Fᴀʀʜᴀɴ Hᴀᴋɪᴍ
    Lᴜᴛғɪʟ Hᴀᴢɪᴍ
    Fᴀʀʀᴀ Fᴀʀɪsʜᴀ
    Sʏᴀsʏᴀ Jᴏʜᴀʀɪ
    Aǫɪʟᴀʜ Hᴀʀᴏɴ
    Aғᴢᴀ Nɪᴢᴀ
    Yᴀsᴍɪɴ Sᴜʀᴀʏᴀ
    Nᴀᴢɪғᴀ Bᴀᴛʀɪsʏɪᴀ
    Tʜᴇʏ ᴀʀᴇ ᴍɪɴᴇ


  • archives

  • November 2011
    December 2011
    January 2012
    February 2012
    March 2012
    April 2012
    June 2012


  • Affiliates

  • AthirahRahim★
    AdriannaAzam★
    AinaMarsya★
    IzyanNazirah★
    FaqihahHusni★
    MiaMaryam★


  • Credits

  • Designed by ★CRUSHthespeaker
    Thankful to blogskins l xox
    Blogged to 53-percent